Hakkımızda

BİZ KİMİZ

Asıl mesleğimiz yanında bir de yaşadığımız binaların sorunlarıyla uğraşmak bir çoğumuz için katlanılmaz bir hal almaktadır. Ancak sorunlar içinden çıkılmaz bir hal aldığında müdahale etmek çoğu zaman için geç kalmak anlamına gelmektedir.

Özellikle kat maliklerinin ve yöneticinin hukuki ve cezai sorumluluklarının tam bilinmemesi telafisi mümkün olmayan zararların ortaya çıkmasına neden olmaktadır. Bu nedenledir ki, bina yöneticiliğinin dışarıdan avukat, mali müşavir gibi personeli bünyesinde barından profesyonel bir şirket tarafından yürütülmesi adeta bir zorunluluk arz etmektedir.

Bu güne kadar birçok toplu yapı yöneticiliğini, firmamız yöneticiye yüklenen tüm yükümlülükleri kat malikleri kurulunu temsilen eksiksiz ve başarışla yerine getirmektedir.

Etik değerlerimiz gereği tüm harcamaları kat malikleri arasından seçilen bir denetçi ya da yönetici yardımcısı ile çift imzalı olarak gerçekleştirmekteyiz.

Ayrıca teknolojinin son imkanlarını iyi kullanan şirketimiz her türlü dilek ve talepleri online ortamda sizlerden alabildiği gibi binanın mali raporlarını da tüm malikler internet sitemiz aracılığıyla rahatlıkla görebilmektedir.

Bu ihtiyaçlardan yola çıkan şirketimiz ekibine dahil ettiği uzman kadrosu ile birlikte siz değerli kat maliklerine hizmet sunmaktadır.

Ekonomi ve teknolojinin gelişmesi, iş yerleri ve yaşam alanlarının, yapılarının değişmesine, farklılaşmasına ve ihtiyaçların artmasına neden olmuştur. Bu noktada artık fertlerin tesislerden beklentilerini karşılayabilmek ve yaşamlarını kolaylaştırmak için Profesyonel Yönetim ihtiyacı ortaya çıkmaktadır.

Apartman, site yâda iş merkezleri gibi alanlarda özellikle aidat tahsilatı gibi birçok soruna neden olan ve kat sakinleri arasındaki ilişkileri zedeleme durumuna gelen yöneticilik, tarafımızdan profesyonel ve tarafsız bir anlayış ile yapılmaktadır. Bu hizmetimiz apartman, site yâda iş merkezlerinin kiracı yâda malikleri arasındaki sorunları en aza indirgemektedir.

Yaşamın gitgide hızlandığı ve geliştiği büyük kentlerde komşuluk ilişkileri de ne yazık ki buna paralel olarak gerilemektedir. Apartmanlar ve siteler birbirlerini tanımayan insanların yaşadığı yerlere dönüşmektedir. Özellikle de buraların yönetimleri sırasında ortaya çıkan sorunlar, zor oluşan komşuluk ilişkilerine iyice zarar vermektedir.

Bu düşünceden hareketle Apartman ve Site içindeki huzuru sağlamak, komşular arası gerilimi azaltmak ve sizin yaşamınızı kolaylaştırmak amacıyla apartman ve site yönetimleri tarafımızdan profesyonel olarak yapılmaya başlanmıştır.

 

Global referans YÖNETİCİLİK HİZMETLERİ’ ni tercih ettiğiniz anda;

Yönetim hizmetlerimizin ne olduğu ve bedelinin ne olacağını, kat malikleri kurulunda hangi kararları almanız gerektiğini ve nasıl bir sözleşme imzalayacağınızı gösteren bir teklif metni tarafımızdan size sunulacaktır.

Teklifimizin olumlu karşılanması ve yönetici olarak seçilmemiz halinde sizi doğru bir şekilde tanıyabilmemiz için; yönetim planı, arsa payları ve metrekare cetveli, oturanların bilgi formları, personel bilgileri (özlük dosyası gibi), geçmiş dönem bilgilerinin (karar ve işletme defterleri, denetim raporu, borç ve alacak durumu gibi) tarafımızdan temin edilmesi gerekmektedir.

Genel kurulda alınan kararlar ve kabul edilen işletme projesi duyurulduktan sonra kat malikleri tarafından alınan kararlar (ortak yaşam kuralları, aidat ödemeleri, apartman, site yâda iş merkezinizin bakım, onarım ve yenilenme gibi ihtiyaçları) hayata geçirilecektir.

 

GLOBAL REFERANS YÖNETİMİ Seçtiğinizde;

  • Apartman, Site yâda İş Merkezinizin giderlerini nasıl paylaştıracağınızı düşünmeyeceksiniz.
  • Aidatların tahsili için komşularınızın kapısında beklemeyecek makbuz düzenlemek zorunda kalmayacaksınız.
  • Bina Görevlisi, güvenlik personeli ve diğer personellerinizin SGK, işe giriş bildirgelerini, aylık SGK bildirgelerini hazırlamakla uğraşmayacaksınız.
  • Personellerinizin işe giriş ve çıkışlarında Bölge Çalışma Müdürlüklerine verilecek resmi evrakları tanzim etmekle uğraşmayacaksınız.
  • Kat Malikleri Kurulu Olağan ya da Olağanüstü toplantılarınızın ve alınan kararların Kat Mülkiyeti Kanunu ‘na uygun olup olmadığı hususunda kuşkularınız olmayacak.
  • İhtiyacınız olduğunda asansörcü, elektrikçi, tesisatçı gibi ustaları aramayacak, ödemelerini düşünmeyecek, yapılan işin sorumluluğunu taşımayacaksınız.
  • Ortak kullanım alanlarının (çatı, merdiven boşluğu, dış cephe gibi) bakım, onarım ve yenilemeleri için firma aramayacak, uygun teklifler almak için uğraşmayacaksınız.
  • Apartman, Site yâda İş Merkezinizin giderlerini kayıt altına almakla uğraşmayacak, denetimini siz yapacaksınız.
  • Yangın tüpleri dolumu, yangın dolapları çalışıyor mu diye düşünmeyeceksiniz.
  • Personelinizin yıllık izin formlarını hazırlamak, izne ayrıldığında hizmetlerin aksamamasını sağlamak gibi sorunlarla uğraşmayacaksınız.
  • Defterlerinizin yıllık noter tasdiki ile uğraşmayacaksınız.
  • Personelinize kıdem tazminatı fonu ayrılması gibi konuları sorun etmeyeceksiniz.
  • Ödemelerini yapmayan komşu/komşularınızı icraya vermek zorunda kalmayacaksınız.